Weekend

La aldrig in några bilder från förra helgen för jag glömde min kamera hos Natalie och hon lämnade tillbaka den igen igår. :) Men vi hade i alla fall en jätte trevlig lördag kväll jag Natalie Kajsa och Veronika. Vi åt på cheesecake factory och tog sedan me oss efterätt hem (såklart!) sen kollade lite film.. (fast pratade mest) Var en jätte mysig kväll och kommer sakna Kajsa och Natalie sååå mycket! Så himla bra tjejer.

Gillar min min nedanför

Natalie hade skrattattacker hahah

Tårarna började rinna haha

Haha så söt!


Bild på oss alla (Lånad från Natalie)

Cheescake'rna, Önskar vi hade CF hemma!


Och igår var jag Emelie & Natalie på Starbucks en sista gång. Drack kall vanilla latte för sista gången detta året :( Mums! Här har ni fina Emelie!

Och fina Natalie

Chokladet jag fick av Emelie:


Och vi avslutar med frihetsgudinnan!




Tack för underbara 2 månader alla inblandade!!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0