Sweden

Då var man hemma i underbara Sverige igen.
Resan var rätt smärtfri.

Är inte bara hemma i Sverige utan har även flyttat till Örebro ihop med min pojkvän. Så mbysigt!!
Packade även upp allt igår, och han gjorde plats för mina kläder i ena gaderoben här, vänta bara tills mina kläder från Skåne kommer ho ho hoo.. Tur vi ska ha större lägenhet så snabbt som möjligt. (När jag fått jobb)
Har gett han hans converse som jag sa innan jag åkte att jag tänkte TVINGA han använda för jag tycker de är så snyggt men han sa "alla har de..¨vill inte ha sånna, tänker inte använda dom" och sen kände jag mig lite taskig som tänkte köpa de ändå så tänkte inte köpa de.. Men sen när jag sa de, så säger han "men, nu hade jag nästan tagit för givet att du skulle köpa de" HAhaha, så jag köpte de och idag använde han dom för första gången. Och han trivdes i dom. ;) Prima!

Jaja, iaf har arbetsintervju på fredag i Karlskoga och ska ringa ett nummer inom vården här på måndag
som jag fått av nån chef på mejl. Har varit och storhandlat idag och i morse kom en av min pojkväns vänner hit som är på utbytesprojekt här i Sverige, han är från Australien. Var väldigt trevligt men jag hade riktigt svårt för att förstå hans accent. Haha, fick fråga några gånger. Deras engelska är såååå speciell. Kändes som han typ pratade grötigt haha. Kjell ska ta hand om han nu när han är här ett halvår så jag har lovat att jag ska bjuda han på svenska köttbullar en dag. Och han skulle bjuda oss på något från Australien.. Spännande! :D

Sov förresten 11 timmar inatt. Känner mig inte ens jetlaggad tror jag! Skit bra!

Fick även en present av Grammy och grampy när jag åkte hem (de skjutsade mig till flygplatsen) En kortlek från Martha's Vineyard. Dom ville jag skulle komma ihåg den platsen. :) Så himla gulligt av dom!

Så underbart att kunna pussa på min pojkvän igen och min mamma. Ska ner till Skåne nästa helg ska bara beställa biljetterna med, sen stannar jag nog en vecka. Vill ju pussa på alla mina fina vänner med. :) Hihi

Har för övrigt klippt sönder mitt simkort så har ingen mobil just nu.. Eller jo mobil har jag men får hem ett nytt simkort i veckan :) Livet är bra underbart just nu! Arbetslös och allt. Häähää :D

Vet dock inte om jag ska fortsätt skriva blogg eller om detta är slutet? Hmmm..

Annars säger jag tack och hej från mig!
Hoppas ni haft en trevlig läsning! :)

Kommentarer
Postat av: Tiziana

Välkommmen hem min lilla höna :) Du kan inte sluta med bloggen, jag älskar att läsa den.. Såå mysigt att ha dig hemma igen.. Puss på dig

2011-09-25 @ 19:57:58
Postat av: Carro

fortsätt skriiiiiva! Vill veta hur ditt liv i Sverige är ju (;

2011-09-26 @ 02:20:21
URL: http://carrolineaupair.blogg.se/
Postat av: linda

Hej!

Jag tänkte höra om du och din pojkvän var tillsammans innan du stack iväg som au pair och kom han till USA och besökte dig?:)

2011-10-03 @ 22:42:48
URL: http://lindainusa.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv: varför stannade du bara 2 månader :)

Jag antar att du saknade honom trots att ni var i från varandra så kort :) lycka till i framtiden !

2011-10-05 @ 21:08:57
URL: http://lindainusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0