Svammel

Ikväll är en sån kväll jag hade kunnat skriva ett långt jädra inlägg om mina tankar men de skulle make no sense at all för er. Men ibland är de skönt att bara få ur sig allt. Men de är inget viktigt. Men ibland känns de som tiden går för fort. Gick nyss på gymnasiet, men nu är jag här. I USA? De är över ett år sedan studenten. Är de nu man är vuxen? Vuxen låter så vuxet. Vad är vuxet egentligen? Att lära sig laga mat? Att alltid ha svar på allt? Att inte böla över småsaker hela tiden? Att skaffa sig ett jobb och betala för sig själv? Att ha ett förhållande? Eller barn? Eller ett sparkonto? Tiden går så sakta ibland också. Föööör sakta. Kan där inte finnas nåt mellanting, eller ännu bättre. En fjärris som man kan spola fram och bak? Ibland hade de varit bra. Eller typ trycka på en knapp och sova sig igenom 2 veckor eller 1. Jag saknar så mycket som var för bara något år sedan eller 3. Men de kommer ju inte tillbaka så de är ju onödigt. Jag minns när jag hade så mycket ångest för framtiden vad man skulle bli och göra osv. Nu är jag där ikväll igen känns de som. Vad vill jag bli och vad vill jag göra och i vilken ordning?! Jag önskar ibland att man kunde putta alla människor man tycker om i en liten burk och ta med sig vart man än befinner sig och ta upp dom när man behöver dom.. (och putta in dom igen när man är trött på dom...) HA HA skämtade om de sista. ;)
Ha alla på samma plats och alltid hade varit bra. Och en redan bestämd karta hade också varit bra. Ikväll är jag trött och om 5 dagar åker jag hem, och ingen längtar mer än jag. Jag gillar Sverige, vi har ett bra land. Har aldrig fattat vad folk sagt när dom sagt "Man inser hur bra man själv har de när man är utomlands" Men jo de gör jag nu. Jag gillar USA så himla mycket, men jag gillar Sverige mer. På olika sätt dock. Men jag vill bo i Sverige idag och i morgon och tills jag ändrar mig igen... Vad jag babblar. Om inget viktigt egentligen. Ibland är jag traggig och ibland är jag tyst men mest är jag traggig. Nej nu ska jag inte skriva mer för som sagt it makes no sense.... :D
Sov gott. Jag saknar er, alla som var nära mig (fysiskt) för 2 månader sen. Jag önskar jag kunde ha er i en liten burk just nu.. Puss! Ses snart.
<3

Kommentarer
Postat av: Jenna

<3333333

2011-09-19 @ 21:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0