sååå gulligt

Gud, när jag kom ner denna morgon från packning, duschning och skulle äta frukost så är där en note på bänken: "Jasmine - This is a goodbye gift from Magnus and family. / Grammy"


Jag blev sååååå glad. Magnus & Ann är våra grannar här, Magnus är från Sverige och flyttade hit med sin amerikanska fru för 12 år sedan. Jag och barnen har haft följe me dom varje morgon till flickans buss. Väldigt trevliga människor! Och vi har pratat mycket om hur gott Starbucks Coffee är här och att de inte finns i Sverige osv.. Och nu fick jag  ett paket kaffe från Starbucks som jag kan brygga hemma i Sverige! :) Så himla gulligt av dom, blir så himla rörd när människor lägger sådant på minnet! Så fint! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0