RED SOX

Wiho, har inhandlat mig en grå Red Sox Tshirt som jag ska ha ikväll, kepsen har jag redan fått av min värdfamilj, sen ska jag ha en röd tröja över, dock inte Red Sox. Blev för snål när jag såg att en långärmad kostade hela 45 dollar..  De kunde jag fått ett helt par converse för!

Och IDAG var de verkligen 5 celsius grader, hur kan vädret skifta från närmare 30 till 5 på en dag?! Galet konstigt.
Men kallt är de.

Jag längtar gryyyyymt mycket till ikväll. Jag och Sanna ska ha så kul!
Och i morgon ska jag ut och käka middag på vårat favorit Cheesecake Factory med Kajsa & Natalie och en tjej till från Rhode Island. (Vet inte vad hon heter än... Haha ;)) 

Gud kan ni fatta att om 1 sketen vecka sitter jag på ett plan mot Sverige igen???!!!!
Jag kan inte fatta de, och jag längtar så grymt mycket ska pussa på min pojkvän som aldrig förr!
Och mamsen och Anders kommer också vara där! <3 Så underbart.


Och helgen efter åker jag antagligen ner en vecka till mina underbara skånevänner! Gud. Vilka bra må

nader jag har framför mig. Börja ett liv i Sverige på riktigt igen, jag älskar Sverige. Vi har de så himla bra!
Puss och kram och ha en skit bra helg nere i Skåne land!
Jag ska spendera min sista helg i Staterna för de här året!


Ungen här gillar nog Red Sox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0