LET'S GO RED SOX!

Som jag skrev ovan, skrek dom hela tiden under baseball matchen!
Vi sjöng me ibland, och dom gjorde vågen också och fick med sig HELA arenan!
Så fruktansvärt grymt och se för de var så himla mycket folk!
Där var ett par dom filmade och visade på storbildsTVN som friade till sin flickvän, haha.
Romantiskt! ;) Folk dansade och hajade, och hade öl i ena näven och korv eller pizza i andra. Haha.
¨
Dom sålde korv längs där vi satt precis som på TV. Alla hade Red Sox grejor på sig.
Och stämningen var väldigt bra! Kändes väldigt väldigt väldigt amerikanskt, när man kom upp
på själva arenan och såg ut över planen.. Alltså känslan där går inte att beskriva.
Kändes så fruktansvärt häftigt!!! Som man var med i en film eller nåt haha!

RED SOX vann förresten! :D Fatta inte mycket av spelet, men stämningen var så grym.
Alla borde gå på en match någon gång. Jag fick samma känsla som jag fick när jag var i New York första gången.
Så grymt!

Tackar underbara Sanna för en skit bra kväll! Hade en riktigt rolig kväll!














Kommentarer
Postat av: sanna

Tack själv gullet! Och tack för att du bjöd med mig :D Hade en underbar kväll, och det är som du säger, en helt sjukt cool känsla att vara där! :)

2011-09-19 @ 03:51:29
URL: http://sannaajuunhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0