last week

Okej. Inne på min 8:e vecka och jag har 5 dagar kvar i staterna och jag har nyss suttit ner me mina värdföräldrar och pratat om kommande veckan.
De blir en hektiskt men bra vecka! De sa att de är mina värdföräldrar lika mycket den sista dagen som dom var den första dagen.. Blev så rörd och började böla (som vanligt) haha :D  Och jag är alltid välkommen och dom vill gärna jag kommer och hälsar på. Blev så glad, underbara människor! 

Okej, så denna veckan:
* Städa rummet tills nya au pairen (Celia) kommer som om några minuter befinner sig på ett flyg mot New York :) 
* Packa de sista
* Ut och äta avskedsmiddag med värdfamiljen
* Baka kanelbullar
* Tvätta upp allting
* Vända på dygnet? Ha ha
* Åka hem till Sverige!
* Skriva ut biljetten!!
* Träffa Natalie, Kajsa & Emelie & Emelie en sista gång innan jag åker hem!


Woooaaow. Tror denna vecka kommer gå snabbt. Jag ser fram emot att börja använda min Iphone när jag kommer hem!!! ååååh!



Kommentarer
Postat av: Lina

och vi här hemma ser fram imot att krama dig som bara den när du kommer!!!!!!!<3

2011-09-19 @ 16:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0