Breaking dawn

Köpte en av twilight böckerna på ett starbucks möte i förra veckan. Sista bokeni tiwilight serien, Breaking dawn heter den. Enligt mig den bästa av dom alla också. Älskar att den är med engelsk text också dessutom. Alla citat och ord är mycket bättre på engelska.

Edward: I'm not ready for you to kill me yet, Jacob Black. You'll have to have a little patience.




Haha, älskar denna med: Edward till Jacob: "But if you ever bring her back damaged again - and I don’t care whose fault it is; I don’t care if she merly trips, or if a meteor falls out of the sky and hits her in the head - if you return her to me in less that perfect condition that I left her in, you will be running with three legs. Do you understand that mongrel?"

Bara twilight nördar som fattar. ;)

Nu längtar jag efter filmen!

Kommentarer
Postat av: Emmmeeellliieee

Hahaha! okej tror fasen jag också ska köpa serien när jag är här.

2011-09-14 @ 18:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0