3 dagar

Sen är de fredag & jag åker hem!!!! :)


Såhär ser de ut:
Åker från Boston 21.30 på fredag, mellanlandar på Island, åker vidare mot Arlanda och är där 12.45 på Lördag där min älskling och mamma & Anders väntar på mig. Sen åker jag till Örebro och ska på Arbetsintervju på Fredagen efter på något med Kundservice.. Måste nog läsa mig in på de mer när jag kommer hem ;) 

Sen funderar jag på att besöka skåne helgen efter i en vecka, tror de blir första helgen i Oktober om jag inte har fel för mig :) Beroende på hur de blir me jobb och så..
Fick ett mejl idag från ett äldreboende så har ett nummer jag ska ringa när ja kommer hem, dom behövde timvikarier verkade de som. :) kalas bra!


Längtar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0